Insel Rybářké Potřeby

Nove produkty v e-shopu 11.2.2015

Nove produkty v e-shopu 11.2.2015 Nove produkty v www.insel.cz Rybářské potřeby Jak už jsem psal zavedli jsme nove dodavatele v našem rybářským e-shopu. V tomto článků chtěl jsem přiblížit dva produkty. Prvním bude Voděodolná kamera WaterWolf 1.0 od Savage-Gear. Kamera je perfektní vybaveni pro lidi kteří chtějí uvidět co se děje pod hladinou vody, nejlepší záběry anebo rybu které právě ztratili, ano jsme všechny rybaře a moc dobře víme že občas nám ryba spadne. Můžeme se o tom psát moc dlouho, ale není potřeba psát, podívejte si samí.

Dalším produktem kterým jsem chtěl vám představit je stan COMMANDER Bivvy VX2 2015 od ProLogic, každý s nás kdo miluje Kapry jedno za čas jede na další zasedáni, bivakovaní nad vodou je moc příjemné když jedeme ze správným vybavením. Podívejte si na nový stan od ProLogic.

Zajímají vás produkty kontaktujte nás info@insel.cz

Komentář ke článku (0)

Sezona 2015 začiname :)

Tak sezonu 2015 čas začít!!!, minuly týden jsme užili krásné počasí a hnedka po prací jsme odjeli na malý rybník kolem Liberce, osobně jsem chtěl sednout nad vodou a prostě se relaxovat nad vodou J, ale plotice nedaly odpočnout. Kamarád zrovna testoval jeden s našich prutu a to JAXON BLACK ARROW WIKELPICKER 2.70m 10-30g, zrovna toho dne zaměřil se na cejny které braly opravdu lehce, záběry byly skoro neviditelné, ale i přesto prut ukázal že je opravdu citlivý, ukazoval nejmenší záběry a to opravdu molech cejnu, proto kolega Sosna doporučuje tento prut, pro chytaní na položenou na malých rybníkách, kde nepotřebujete házet do vody těžké sestavy. I přes to že začíná rybářská sezona 2015 J nezpomalujeme, v průběhu týdne jsme zavedli nove filtry v našem e-shopu. Ato nova filtrace produktu s cenovým zaměřením a podle výrobce. Můžete už nastavit cenové rozmezí v kterým vás zajímá zboží jak spodní tak i horní hranice, k tomu můžete vybrat značku výrobce. K tomu už jsou dostupné NOVINKY ROKU 2015 a to nove pruty SHIMANO a DRAGON, tak i nově u nás čluny KOLIBRI, v případě zajmu, můžete nás kontaktovat za pomoci nově dodaného kontaktního formuláře, dostupný tady but na stránce Konakty, rybářské navijáky budou dodané do stránky v co nejkratší době. V naší nabídce taky najdete, nove motory a baterky do motoru, všechny produkty budou dostupné v našem rybářském e-shopu. Máme už stovku veselých zákazníků, pokut sháníte rybářské potřeby v dobré ceně z dobrem servisem pište volejte čekáme na vás a chceme vám pomoct. Rybářské Potřeby Insel.cz

Krátké zasezeni na rybách

17.3.2015 Kapr, Trvalý odkaz

Tak jsme kamarádem se rozchodil zase po práce zajet na ryby, první otázka padla, kde jedeme? Pro mě bylo to úplně jedno proto že nebyl jsem vůbec připravený na ryby, neměl jsem pruty ani nic jiného co by rybařeni bylo připravené, jedině jsem měl sebou povolenku. Kamaraď mně pučil prut na kterým by šlo chytat . Zajeli jsme na první neznámy nám rybník, na první pohled nebylo to nic co by šlo jmenovat rybářským eldorado, ale nic jdeme do toho. Rozestavili jsme pruty sedli a čekáme. Po hodině když jsme neuviděli ani jednou rybu (záběr očko na hladině vody cokoliv) jsme se rozhodli změnit revír. Odjeli jsme na další pod revír. Rybník úplně jíní i když ve stejným revíru, po prvních minutách už jsem viděl očka na hladině vody, znamená JO JSOU TADY RYBY :), tak jsme rozestavili pruty a čekáme, na první záběr jsem ani dlouho nečekal zatáhl jsem to a vidím sedí na háčku  tak s tou rybou bojuju zhruba 5 minut po čem ztratil jsme kontakt s rybou  vytáhnul jsem to z vody a sestava cela, myslím si první větší ryba v tomto roce, tak asi jsem udělal něco špatně, naložil jsem další a dále čekám, další záběr přišel po zhruba 10 minutách, tak zase bojujeme jsem si pomyslel, tak tento krát jsem povolil brzdu v navijáku a říkám nebudu dělat nic rychle. Bohužel tato ryba taky spadla s háčka. Říkám něco je asi špatně co zkonstatoval kamarád asi máš tam malý háček, dívám se na to i našel jsem chybu  a to špatně navázaný háček (FOTO) Upravil jsem chybu na sestavě naložil a dále čekám, po krátké chvíli slyším kamaráda, že má záběr. V této chvíli jsem si všimnul že ten chodil svojí sestavu do prostoru v kterým jsem měl nahozeny svojí sestavu . Po krátké chvíli vytáhnul krásného lína z vody, rybka opravdu pěkná ale mála zhruba 25cm. (FOTO) Ani jsme to neměřili a rybka trefila zpět do vody. Po další chvilce jsem měl záběr i já , i když jsem si už v duchu říkal asi na dnešek už jsem to štěstí vyčerpal. Pro krátké ale fakt pěkní válce s rybou, ryba trefila do podběráku fakt pěkný plno lusky Kapr, zhruba 40cm taky jsem to neměřil, jako že nejezdím na ryby (po ryby) a pro zábavu. (FOTO) Naložil jsem sestavu a šup do vody, zase asi 15 minut a další záběr, a zase kapr krátká chvíle mimo vodu fotka a zpátky do vody říkáme se je docela zima fuka vítr a už je tma tak se balíme a jedem domu  Výsledek v sezoně 2015 (v naše soukromé soutěže Spinn 2 Sosna 0) Plánují nakupit pro nás novou kameru a začneme točit videa a ukazovat naše tajní  tipy pro rybaření  Spozdravem Intel.cz Rybářské Potřeby.