Insel Rybářké Potřeby

Krátké zasezeni na rybách

17.3.2015 Kapr, Trvalý odkaz

Tak jsme kamarádem se rozchodil zase po práce zajet na ryby, první otázka padla, kde jedeme? Pro mě bylo to úplně jedno proto že nebyl jsem vůbec připravený na ryby, neměl jsem pruty ani nic jiného co by rybařeni bylo připravené, jedině jsem měl sebou povolenku. Kamaraď mně pučil prut na kterým by šlo chytat . Zajeli jsme na první neznámy nám rybník, na první pohled nebylo to nic co by šlo jmenovat rybářským eldorado, ale nic jdeme do toho. Rozestavili jsme pruty sedli a čekáme. Po hodině když jsme neuviděli ani jednou rybu (záběr očko na hladině vody cokoliv) jsme se rozhodli změnit revír. Odjeli jsme na další pod revír. Rybník úplně jíní i když ve stejným revíru, po prvních minutách už jsem viděl očka na hladině vody, znamená JO JSOU TADY RYBY :), tak jsme rozestavili pruty a čekáme, na první záběr jsem ani dlouho nečekal zatáhl jsem to a vidím sedí na háčku  tak s tou rybou bojuju zhruba 5 minut po čem ztratil jsme kontakt s rybou  vytáhnul jsem to z vody a sestava cela, myslím si první větší ryba v tomto roce, tak asi jsem udělal něco špatně, naložil jsem další a dále čekám, další záběr přišel po zhruba 10 minutách, tak zase bojujeme jsem si pomyslel, tak tento krát jsem povolil brzdu v navijáku a říkám nebudu dělat nic rychle. Bohužel tato ryba taky spadla s háčka. Říkám něco je asi špatně co zkonstatoval kamarád asi máš tam malý háček, dívám se na to i našel jsem chybu  a to špatně navázaný háček (FOTO) Upravil jsem chybu na sestavě naložil a dále čekám, po krátké chvíli slyším kamaráda, že má záběr. V této chvíli jsem si všimnul že ten chodil svojí sestavu do prostoru v kterým jsem měl nahozeny svojí sestavu . Po krátké chvíli vytáhnul krásného lína z vody, rybka opravdu pěkná ale mála zhruba 25cm. (FOTO) Ani jsme to neměřili a rybka trefila zpět do vody. Po další chvilce jsem měl záběr i já , i když jsem si už v duchu říkal asi na dnešek už jsem to štěstí vyčerpal. Pro krátké ale fakt pěkní válce s rybou, ryba trefila do podběráku fakt pěkný plno lusky Kapr, zhruba 40cm taky jsem to neměřil, jako že nejezdím na ryby (po ryby) a pro zábavu. (FOTO) Naložil jsem sestavu a šup do vody, zase asi 15 minut a další záběr, a zase kapr krátká chvíle mimo vodu fotka a zpátky do vody říkáme se je docela zima fuka vítr a už je tma tak se balíme a jedem domu  Výsledek v sezoně 2015 (v naše soukromé soutěže Spinn 2 Sosna 0) Plánují nakupit pro nás novou kameru a začneme točit videa a ukazovat naše tajní  tipy pro rybaření  Spozdravem Intel.cz Rybářské Potřeby.